Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Johansson - 6 januari 2013 21:35

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera men det har seriöst inte hänt ett dugg sen jul! Men igår var jag inne i Rio. Tom tjatade på mig att åka in så klart jag gjorde det! Kan ju inte säga nej till Tom! Tror vi kommunicerade dåligt för han väntade nog på mig i en kvart och jag på honom i 40 min, han stog 30 meter ifrån mig men vi såg inte varandra! Sen gick vi runt i Rio och åt middag på en mysig restaurang, blev fiskfile och potatis med salladsliknande sak som smakade bönor! Super gott! Gick så mycket att fötterna värkte! Följde med honom så att han fick håret klippt, passar bättre i den frisyren än Stefan och Karl! De ser inte kloka utXD
Idag har vi spelar såpafotboll, haft vattenkrig och jag har legat i det solvarma vattnet och bara njutit! Upptäckte en hemsk solbränna efteråt men det var det värt! Hoppas det är mat snart för Sandra är hungrig!

Blandning av bilder från innan jul, jul nyår och idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards