Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Känns som en dröm

Av Sandra Johansson - 10 augusti 2013 01:45

Har gått ett halvår sen jag kom hem och har tänkt lite på resan. De fyra månaderna jag var i Brasilien har mer och mer smetats ihop och känns som en konstig dröm. Är glad att jag gjorde det men, saknar vissa mammor och barn. Men det var en upplevelse jag inte ångrar, att jag tog mod och genomförde. Det jobbigaste med att komma hem har varit att hitta något att fördriva dagarna med, jobbade i några dagar på Landala squash och det var ganska kul... Men nu då? Sommaren är snart slut, vad ska jag göra i höst? Är sugen på att lära mig teckenspråk, men vart lär man sig det? Har en massa frågor som jag måste komma på svar på, som vad vill jag jobba med? Vill jag ens jobba eller är en utbildning mer lockande just nu?

Btw klippt lugg, vad tycks?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Johansson - 6 januari 2013 21:35

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera men det har seriöst inte hänt ett dugg sen jul! Men igår var jag inne i Rio. Tom tjatade på mig att åka in så klart jag gjorde det! Kan ju inte säga nej till Tom! Tror vi kommunicerade dåligt för han vänta...

Av Sandra Johansson - 27 december 2012 13:40

Hoppas att ni har haft en bra jul, här har det inte varit nån julstämning, det har inte märkts att det är jul alls! Om man inte räknar med att maten istället för att vara 60% kött så har det varit 90%. Är sååå kul att vara vegetarian då! Det har vari...

Av Sandra Johansson - 18 december 2012 19:51

Idag har jag varit på förskolan och hjälpt till att duscha barnen och sytt ett par byxor(för hand) som de ska ha på någon sorts uppvisning. Kläderna är gjorda i nå sorts papperstyg, det är så tunt att det går att bara dra sönder det med händerna. byx...

Av Sandra Johansson - 16 december 2012 13:18

Förra veckan var jag på snobbmiddag, såg twilight de två sista filmerna, kollade julkalendern, målade om halva mitt rum, blev lämnad på en restaurang av Karl att ta hand om hans del av notan, för han mådde inte bra. Har pratat med mamma nästan va...

Av Sandra Johansson - 30 november 2012 00:49

Mådde ju skit idag så trodde jag skulle göra det idag med! Men inte då, Sandra mådde bra och var pigg efter en natt med helande sömn! Men eftersom jag lovat Jonatan att ta det lugnt idag och inte trötta ut mig, sov jag till 11 och vilade middag efter...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards