Alla inlägg den 3 november 2012

Av Sandra Johansson - 3 november 2012 13:15

  

Satte mig pa planet och det var okej, fram till ca 22:30 da tanten framfor mig fick myror i benen, det  pagick hela natten. Hon satt still i 10 min, reste sig och gick runt i planet, sen satte hon sig och tio min senare upprepade hon allt igen, och det holl pa hela natten. Sen vaknade jag sex och var hungrig sm en varg, men det anda man fick var ett stekt agg och en smorgas! Val framme i rio gick allt snabbt, passkontrollen gick pa sekunder! Fick vanta pa bagaget i 40 minuter,en kille snodde mig bagagevagn men jag hann ta min jacka sa det gick bra! Tjejerna tyckte det var spannande att jag var brun men inte kunde deras sprak:P De forsokte hela dagen att forsoka fa mig att forsta vad de sa:)


Pa kvallen visade Karl (den andra volontaren/snickaren) mig runt i itaborai, stallena som han tyckte var varda att e och ata pa. Lag och laste en bok i gar kvall och plotsligt ser jag nagot svischa forbi pa vaggen, fick besok av en liten odla! Den sprang runt pa vaggen och vagrade att krypa ut genom fonstret, fick jaga ut den med en bok och banka i fonstret for att den skulle ga, hoppas jag inte klamde den nar jag stangde fonstret, den var jattesot! Fast genomskinlig!


Ovido - Quiz & Flashcards