Alla inlägg den 23 november 2012

Av Sandra Johansson - 23 november 2012 01:03

Nu ska vi se...

Idag har jag skrivit brev, passat barn och målat naglarna på några mammor och mig själv, blev bättre denna gången. Ska fortsätta att skriva brev till folk och försöka att posta imorgon! Bara jag hittar några kuvert och frimärken... När jag säger portugisiska ord blir mammorna glada och måste berätta det för varandra, som om jag är deras lilla unge som lär sig prata:P Men det är roligt att kunna säga några ord och att de uppskattar det. Blev bjuden hem till frisörskan på söndag, Hon pratar inte engelska och jag fattar knappt vad hon säger... tur att Karl med är bjuden! Har ingen aning om varför vi är bjudna hem till henne och vad vi ska göra men det blir nog spännande:D Satt och hade möte med Stefan i förrgår, då kom Harry Samuel in och ville bli klappad så jag gjorde det, efter ett tag så börjar han nosa på min hand och vipps så bet han tag i den... jag blev så paff att jag bara satt och kollade på honom XD Tre veckor imorgon... Känns bra, bara ca 160 dagar kvar:D Satt och gjorde en kalender igår så för att vara säker på att alla dagarna fick plats fick jag räkna dem. Snart jul... tiden går så sjukt fort, känns som om det var igår som jag åkte skidor i åre och nu sitter jag utanför rio och har det skönt:D Tack vare Markus så kom jag på en grym ide för julklappar till folk! Ska tänka ut ett smart sätt att genomföra det. Aja ska nog sova nu, var uppe alldeles för sen igår, satt och skrek (bokstavligt talat) med Markus i fyra timmar! Vid 2:30 la vi på, 5:30 i sverige! Har varit jättetrött idag, men får ju skylla mig själv! 

Ovido - Quiz & Flashcards